București, România
© Cristina Mălăeru 2025. All Rights Reserved.
Secțiunea Termeni și Condiții are rolul de a informa utilizatorul cu privire la produsele și serviciile acestui site, în conformitate cu Legea 365/2002 privind comerțul electronic.
DEFINIREA NOȚIUNILOR UTILIZATE
SITE WEB: reprezintă site-ul cristinamalaeru.ro, cu toate paginile aferente.
FURNIZOR: Cristina Mălăeru Persoană Fizică Autorizată, Nr. Reg. Com.: F40/572/27.01.2023, Sediu profesional: Bucureşti Sectorul 6, Strada DOBRENI, Nr. 3, CAMERA 1, Bloc P22, Scara 2, Etaj 3, Ap. 25.
UTILIZATOR/CLIENT: reprezintă orice persoană care vizitează site-ul web cristinamalaeru.ro și/sau care achiziționează produsele/serviciile oferite.
PRODUSE/SERVICII: orice bun achiziționat de pe site-ul web cristinamalaeru.ro.
COMANDĂ: procesul final de obținere al unui produs/serviciu existent pe site-ul web cristinamalaeru.ro.
INFORMAȚII DESPRE PRODUSELE ȘI SERVICIILE OFERITE
Produsele existente pe site sunt de natură digitală (cărți electronice).
Serviciile oferite (sedințele de consiliere în dezvoltare personală) sunt desfășurate online, cu programare în prealabil, efectuată fie pe email, fie la telefon.
Furnizorul asigură transparență privind prețurile produselor/serviciilor. Astfel, prețul produselor/serviciilor este cel afișat pe site la un moment dat, iar în cazul unor modificări, acestea vor fi întotdeauna vizibile utilizatorului/clientului.
DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE PĂRȚILOR CONTRACTANTE
3.1. Drepturile și obligațiile utilizatorului/clientului
Utilizatorul/clientul are obligația de a furniza toate informațiile corecte în vederea achiziționării unui produs/serviciu;
Utilizatorul/clientul are obligația de a informa furnizorul în termen de maxim 24 de ore în cazul în care se răzgândește cu privire la o comandă deja plasată și dorește anularea acesteia;
Utilizatorul/clientul are dreptul de a transmite Furnizorului sesizări, feedback-uri de îmbunătățire a serviciilor/produselor etc.
3.2. Drepturile și obligațiile furnizorului
Furnizorul are obligația de a fi transparent în legătură cu produsele/serviciile oferite (preț, conținut);
Furnizorul are obligația de a răspunde unei comenzi în decurs de maximum 24 de ore pentru a confirma primirea acesteia.
Furnizorul are obligația de a emite factura fiscală pentru fiecare produs sau serviciu achiziționat și de a o transmite clientului în maximum 48 de ore de la plasarea comenzii și finalizarea tranzacției.
Furnizorul are obligația de a răspunde oricărei solicitări venite din partea unui client/utilizator și de a oferi informații suplimentare cu privire la produsele/serviciile existente pe site (fie la telefon, fie pe email).
Furnizorul are obligația de a păstra confidențialitatea informațiilor transmise de către utilizator/client în cadrul sesiunilor de consiliere în dezvoltare personală.
Furnizorul are dreptul de a utiliza informațiile transmise de către utilizator/client în vederea emiterii facturii fiscale.
Furnizorul are dreptul de a utiliza informațiile transmise de către utilizator/client în vederea transmiterii de informații aferente produselor/serviciilor achiziționate.
Furnizorul are dreptul de a refuza o comandă atunci când consideră că nu poate furniza produsul/serviciul solicitat la un moment dat.
POLITICA DE FACTURARE, PLĂȚI ȘI LIVRARE
Furnizorul are obligația de a emite factura fiscală pentru fiecare produs sau serviciu achiziționat și de a o transmite clientului în maximum 48 de ore de la plasarea comenzii și finalizarea tranzacției, utilizând informațiile furnizate de către utilizator/client.
Există excepții în care furnizorul nu emite facturi (ca în cazul concediului de creștere copil, până la atingerea sumei maxime legale permise).
Plata produselor/serviciilor se face doar prin intermediul cardului (de debit/de credit), prin două modalități:
Livrarea produselor tip cărți electronice se va face pe email, în maximum 48 de ore de la plasarea comenzii. Formatul cărților electronice este .pdf.
Livrarea produselor fizice se realizează prin curier, în termen de maxim 2-5 zile lucrătoare (excepție fac perioadele aglomerate de sărbători sau Black Friday)
Serviciile de coaching se „livrează” online, platforma de comunicare fiind transmisă utilizatorului/clientului ulterior primei discuții telefonice (Zoom, Skype etc.).
DREPTURILE DE AUTOR
Site-ul cristinamalaeru.ro cu tot conținutul aferent (grafică, text, imagini) este protejat de legea privind protecția drepturilor de autor. Utilizarea oricărui conținut de pe site fără acordul scris sau verbal al Furnizorului se pedepsește în conformitate cu legislația în vigoare.
POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE ȘI TEHNOLOGIA COOKIES
Informațiile cu privire la politica de confidențialitate și tehnologia cookies se regăsesc în secțiunea dedicată: Politica de confidențialitate.
În plus față de informațiile regăsite în politica de confidențialitate: absolut toate informațiile transmise de către utilizator/client în cadrul sesiunilor de consiliere în dezvoltare personală sunt confidențiale și nu vor fi dezvăluite sub nicio formă de către Furnizor.
SOLUȚIONAREA LITIGIILOR
Drepturile și obligațiile Furnizorului și Utilizatorului/clientului sunt interpretate în conformitate cu legea română în vigoare.
Litigiile generate de Termenii și Condițiile acestui site sunt soluționate pe cale amiabilă, în primul rând, prin mediere, sau prin recurgerea la instanțele judecătorești competente ori la platforma de soluționare on-line a litigiilor.
POLITICA DE RETUR
Dreptul de retur în cadrul vânzărilor online este reglementat prin OUG nr. 34/2014 privind drepturile utilizatorilor/clienților în cazul contractelor încheiate cu furnizorii.
OUG 34/2014 prevede o listă de servicii și bunuri care sunt exceptate de la dreptul de retur, respectiv:
Așadar, produsele/serviciile (digitale) achiziționate de pe site-ul cristinamalaeru.ro nu beneficiază de dreptul de retur, odată ce utilizatorul/clientul își dă acordul cu privire la acest fapt.
Pentru produsele fizice de tip jurnale sau cărți:
Returnarea produselor se face în maxim 14 zile de la achiziționare. Dreptul de retur în 14 zile se adresează doar clienților care au achiziționat produse online de pe site-ul www.cristinamalaeru.ro.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice. Costul transportului este suportat de client, în cazul rambursării.
Rambursarea sumei aferente produsului achiziționat se efectuează folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de client pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care clientul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina clientului plata de comisioane în urma rambursării. Rambursarea sumei se efectuează în termen de 14 zile de la data în care furnizorul a primit și a verificat conformitatea și calitatea produsului returnat.
RĂSPUNDEREA UTILIZATORULUI/CLIENTULUI
Utilizatorul/clientul declară în mod expres că acceptă următoarele condiții:
LIMITAREA RĂSPUNDERII FURNIZORULUI
Utilizatorul/clientul acceptă în mod expres că furnizorul nu este răspunzător pentru daune sau prejudicii directe, indirecte, accidentale, speciale, inclusiv, dar nu limitat la prejudicii prin pierdere de profit, posibilitatea de folosire, date sau alte pierderi intangibile sau incomensurabile, care rezultă din:
Pentru orice nelămurire cu privire la termenii și condițiile site-ului, utilizatorul/clientul are posibilitatea de a trimite solicitarea sa pe adresa de email office@cristinamalaeru.ro.